Pages

Monday, January 23, 2012

B l o g

Akhirnya.... setelah didesak beribu kali oleh Aqqila (anakku), maka terhasil juga blogku pada tanggal 23.01.2012 sempena Chinese New Year. Aku bukan minat sangat dengan blog2 ni. Selalu sangat dia menyuruhku membuat blog, lantaran tak tahan dengan desakannya, aku akur. Tambahan pula cuti2 panjang ni, tak ke mana2, aku layan je kehendaknya. Payah jugak nak buat blog ni ye....Ye laa...bagi aku yang dah berumur ni, aku rasa susah lah. Hahhh...Qila, puas hati kau? 

Apa menariknya dengan blog ni ye?  Takpe laaa.....aku cuba la berjinak2 dengan blog ni. Semoga blog ni memberi manfaat kepadaku.

Ok, ini sahaja buat permulaan.

3 comments:

  1. Amboi... sedap mengata anak ye? Hah? Whatever.. mmg patut pun ibu buat BLOG.. zaman skrg ni org dh ade macam2... siap tumblr skali.. ni baru nk bukak BLOG. Tersngtlah outdated. Muahahaha XDD

    ReplyDelete